Váš nákupný košík je momentálne prázdny.
Pridajte produkty do košíka.V prípade kúpy matraca a iných výrobkov sa spoločnosť Purtex zaručuje, že matrac aj iné výrobky dodá v zodpovedajúcej kvalite a výrobky musia slúžiť svojmu účelu.
Záruka
Ko všetkým produktom ponúkame štandardnú záručnú dobu a to 24 mesiacov. Záruka sa vzťahuje na všetky vady obmedzujúce možnosť riadneho použitia tovaru. Záruka sa ale nevzťahuje na opotrebovanie bežným používaním a na poškodenie počas prepravy.
Reklamácia
Pri podaní reklamácie zašlite čísla účtu, dokladu o kúpe tovaru a fotodokumentáciu problému. Reklamácia matracov musí byť doložená fotografiou bez poťahu a na pevnom rovnom podklade "na zemi", matrac musí byť vidieť celý.
Reklamácia sa oznamuje niektorým z nasledujúcich spôsobov:
Zašlite e-mailom na adresu reklamace@purtex.cz. a k nemu priložte potrebné dokumenty. Prílohy emailu (fotodokumentácia + doklady) môžu mať spolu maximálne 15MB inak nebude email doručený. V prípade, že reklamácia bude zaslaná na inú adresu, je nutné počítať s tým, že reklamácia nebude vybavená včas.
List so všetkými požadovanými dokumentmi odošlite doporučene na adresu:
PURTEX s.r.o.
Ústecká 103
250 66 Zdiby
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa tak rozhodnete, musí nepoškodený tovar, bez známok používania alebo opotrebovania (hygienické dôvody), kvalitne zabalené (najlepšie v pôvodnom obale) poslať späť na adresu Purtex Klecany (vrátenie tovaru) na predajni je možné iba po dohode) v uvedenej lehote (určujúci je dátum odoslania).
V prípade odstúpenia od zmluvy znáša kupujúci náklady spojené s vrátením tovaru. Po obdržaní vráteného tovaru predávajúci zákazníkovi vráti späť zodpovedajúcu sumu vopred dohodnutým spôsobom do 14 dní od dátumu doručenia.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy:
- Ak tovar bol upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu.
- o oprave alebo údržbe vykonanej v mieste určenom kupujúcim na jeho žiadosť; to však neplatí v prípade následného vykonania iných než vyžiadaných opráv či dodania iných než vyžiadaných náhradných dielov,
- ak tovar vybral z uzavretého obalu - z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.
Pro více informací si přečtěte Reklamačný poriadok.